طراحی وب سایت با وردپرس برای Dummies - طراحی سایت

Wiki Article

 حضور در اینترنت در دنیای امروز یکی از مهمترین فاکتورها در پیشرفت هر کسب و کاری است و به همین علت در چند سال اخیر طراحی وب اهمیت بسیار ویژه‌تری پیدا کرده است.

بر همین اساس، پس از نام برند و لوگوی سایت تان، عنوان‌‌ها و موضوعات اصلی و کلی‌ای که در هر صفحه از سایت در خصوص آن قرار است صحبت کنید را به ترتیب ذکر کنید. شما در همان اول صفحه باید به مخاطب خود نشان دهید که در چه زمینه‌ای تخصص دارید.

حتی در مواردی که برای خرید، نیاز به دیدن محصولات یا خدمات مورد نظر کاربران است، باز هم به سایت‌ها و اینترنت رجوع خواهیم کرد.

در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. تا وارد محیط پیشخوان وردپرس شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما ادامه مطلب به طور کامل هر آنچه را که برای لینک منبع انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

خیلی از کسب و کارها گمان می‌کنند که ساخت سایت کاری آسان است و نیاز به متخصص یا کسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند نمی‌باشد و طراحی سایت فریلنسر (افرادی که به طور آزاد برای خودشان کار می‌کنند و وابسته به شرکت و سازمان خاصی نیستند) برای آنها کافی است.

شرایط و امکانات وب سایت‌ها با توجه به تغییرات و پیشرفت هایی که در این حوزه و بطور کلی در اینترنت ایجاد شده، نسبت به گذشته کامل تر شده است.

طراحی نامتقارن متعادل یک رویکرد مدرن تلقی می شود که باعث می‌شود تا تجربه  مخطبان منحصر به فرد و خاص باشد.

اگر در این زمینه مشاوره می‌خواهید روی تصویر زیر کلیک کنید تا به واتس آپ آوش تک وصل شوید و سوالاتتان را از مشاورین ما بپرسید.

سوال خیلی از کسب و کارها و یا افراد این است که آیا طراحی و ساخت سایت به درد ما هم می‌خورد؟

در تصویر زیر فهرست‌های سایت کلیک کنید همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشم‌گیری گرفته‌اند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وبسایت پیدا کرده‌اند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و تغییر مسیر می‌دهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت پرطرفدار شده است.

در یک سایت فروشگاهی محصولات کلیک کنید به دو دسته فیزیکی و دانلودی ( غیر فیزیکی ) تقسیم میشوند .

Report this wiki page